درب اتوماتیک پارکینگی, درب اتوماتیک شیشه ای, درب اتوماتیک کرکره ای

 قفل برقی هوشمندکارت و تگ خوان و ریموتی TSA

قفل برقی هوشمند کارت و تگ خوان و ریموتی TSA مدل 7071

قفل برقی هوشمندکارت و تگ خوان و ریموتی TSA

در چند سال اخیر استفاده از آیفون تصویری با قابلیت کارت و تگ خوان بسیار فراگیر شده و سهولت باز نمودن درب با این وسیله بسیاری را جلب این موضوع نموده است. شرکت TSA این نیاز مشتریان را شناخته و قفل برقی با قابلیت باز نمودن درب از طریق کارت یا تگ معرفی نموده تا مکانهایی که قبلا آیفون تصویری نصب نموده اند و از این قابلیت بی بهره مانده اند نیز بتوانند از این قابلیت بسیار خوب بهرمند شوند.همچنین شرکت TSA قفل برقی خود را مجهز به یک گیرنده نموده تا این قفل از طریق ریموت کنترل نیز باز شود. این قفل برقی با دو نوع مغزی که یکی کلید های معمولی و دیگری کلیدهای کامپیوتری عرضه شده است که اختلاف قیمت کوچکی باهمدیگر دارند.

قفل درب ریموت دار هوشمند تسا که به سیستم آر.اف.آی.دی و ریموت کنترل مجهز می باشد.
کارت هوشمند و ریموت کنترل قابلیت باز کردن قفل را دارند و همچنین می توان آنها را برای هر قفل به تعداد زیاد و مکرر حذف یا صادر کرد.
قابلیت باز شدن قفل با استفاده از کلید مکانیکی و یا کلید الکترونیکی.

مجهز به مستر کارت برای حذف یا تعریف کارت ها و ریموت کنترل های جدید

 

ویژگی  های محصول

  • قفل درب حیاطی هوشمند که به سیستم آر.اف.آی.دی و ریموت کنترل مجهز می باشد
    • کارت هوشمند و ریموت کنترل قابلیت باز کردن قفل را دارند و همچنین می توان آنها را برای هر قفل به تعداد زیاد و مکرر حذف یا صادر کرد
    • قابلیت باز شدن قفل با استفاده از کلید مکانیکی و یا کلید الکترونیکی
    • متمایز با همه قفل های برقی به دلیل حرکت زبانه شب بند آن در دوگام
    • سایز بدنه استاندارد و متناسب با استانداردهای جهانی
    • مجهز به مستر کارت برای حذف یا تعریف کارت ها و ریموت کنترل های جدید.

متعلقات موجود در قفل برقی ریموتی تسا 7071

تنه قفل پنج عدد کلید کامپیوتری

قسمت پیشانی قفل کامل

کارتخوان که به صورت دایره شکل می باشد

یک عدد ریموت و یک عدد تگ پلاستیکی

گارانتی و کاتالوگ نصب محصول

تفاوت قفل برقی با قفل زنجیری

قفل برقی با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز ، جایگزینی مناسب به جای قفل های زنجیری جهت باز و بسته کردن درب های ساختمانی هستند . امروزه روز با توجه به تقاضای مردم جهت خرید ایفون تصویری و پنل آیفون تصویری ، استفاده از قفل برقی کارت و تگ خوان و ریموتی TSA جهت باز و بسته کردن درب ورودی با مارت و تگ خوان ریموتی ، بیشتر از پیش مورد استقبال مردم قرار گرفته است ، از جهتی با استفاده از قفل برقی امنیت ساختمان و تردد و عبور و مرور بیشتر شده و ساکنان به راحتی می توانند با استفاده از سیستم اتوماتیک به راحتی رفت و آمد کنند .
گارانتی و خدمات پس از فروش قفل برقی کارت و تگ خوان و ریموتی TSA:
قفل برقی TSA دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش کمپانی تسا می باشد ، که این گارانتی از زمان خرید قفل برقی تسا در فاکتور شما درج خواهد شد .

گارانتی و خرید قفل برقی کارت و تگ خوان و ریموتی TSA

در چند سطر بالا که با هم پشت سر گذاشتیم، به معرفی و بررسی ظاهری و فنی محصول جدید و هوشمندی که توسط کمپانی تسا (TSA) به بازار یراق آلات کشور ارائه شده، یعنی قفل برقی حیاطی کلید ساده داخل باز شو 7071 پرداختیم و طی آن دیدیم این قفل حیاطی هوشمند امکان باز شدن با تگ، کارت و ریموت به غیر از کلید ساده خود را دارد و در نتیجه انتخاب این قفل برقی، خرید هوشمند و به روزی می باشد که با توجه به امکانات و کیفیت ساخت، از قیمت فروش منطقی و خوب و همینطور گارانتی 24 ماهه برخودار است که خرید آن را به انتخابی خوب مبدل کرده است

جمع بندی

در کل می توان قفل برقی ریموت دار هوشمند تسا قفلی با قابلیت بالا و هوشمند و با امنیت دانست که تمام ویژگی های یک قفل مناسب را داراست و از نقات قوت آن نیز میتوان به قیمت مناسب و کارایی بالا و رابط کاربری مناسب و همچنین گارانتی 12 ماه و خدمات اشاره کرد. برای خرید می توانید به سایت دکاشاپ مراجعه بفرمایید..

.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *